Plăcintă keto / low- carb cu cremă de cocos

Share

Sărbătorile Pascale se apropie cu pași repezi, iar noi trebuie să pregătim meniul pentru masa în familie. Dacă până acum era ușor să pregătiți un desert pentru că nu aveați grija unei diete, știm că anul acesta este puțin mai dificil. Tocmai de aceea venim în ajutorul dumneavoastră cu o rețetă keto de plăcintă cu cremă de cocos, ideală pentru desertul de Paște.

Mâncarea parcă este mai gustoasă atunci când menținem o dietă echilibrată, mai ales că dieta keto este o dietă generoasă, cu acces la ingrediente gustoase.

Vă invităm să încercați această rețetă și se ne spuneți cum vi s-a părut. Nouă ne-a plăcut!

Ingrediente:

CRUSTĂ/ALUAT:

  • 6 linguri făină de cocos
  • 4 linguri unt topit
  • 2 linguri de eritritol
  • 1 ou mare

UMPLUTURĂ:

TOPPING

Mod de preparare:

  1. Preîncălziți cuptorul la 350 de grade și tapetați o tavă de copt rotundă
  2. Într-un castron mare amestecați făina de cocos și eritritolul pudră. Adăugați untul topit și oul și amestecați totul bine cu ajutorul unei linguri.
  3. Turnați aluatul în tava de copt. înțepați-l ușor cu o furculiță pentru a prinde goluri de aer.
  4. Puneți tava la cuptor pentru 15 minute, iar lângă această puneți și o mână de fulgi de cocos pe care îi lăsați la copt 5 minute, până se rumenesc ușor, după care se scot.
  5. Scoateți tava din cuptor și o lăsați de o parte pentru a se răci. Reduceți temperatura cuptorului la 300 de grade.
  6. Se pregătește crema: într-un castron se pune crema de cocos, smântâna, extractul de vanilie, stevia lichidă și eritritolul pudră. Se amestecă totul cu ajutorul unui mixer. Se adaugă ouăle, făina de cocos și jumătate de ceașcă de fulgi de cocos copți și amestecă bine.
  7. Ungeți pereții tăvii  de copt cu puțin ulei de cocos după care adăugați crema peste aluat.
  8. Se lasă la cuptor timp de 70 de minute. Se lasă la răcit timp de o jumătate de oră, apoi de pune la frigider timp de o oră pentru a se așeza.
  9. Pentru topping se amestecă bine crema de cocos, peste care se adaugă picăturile de stevia și se lasă să se așeze la frigider.
  10. După ce plăcinta s-a răcit complet, se ornează uniform cu topping-ul obținut, iar peste acesta se presară fulgii de cocos copți rămași.

Poftă bună!

Valori nutriționale:

Calorii 324/porție

Grăsimi: 30g

Carbohidrați: 7,2 g

Fibre: 3,6g

Proteine:4g


Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *