5 rețete de amestecuri de făină fără gluten

Cei care au intoleranță la gluten sau alergie la grâu de multe ori nu știu care sunt combinațiile funcționale de făinuri fără gluten, pentru că nu poți face o pâine care să fie pufoasă și gustoasă din orice tip de făină fără gluten fără să fie combinată cu alt tip de făină.

Asa că, dacă sunteți în căutarea unei rețete de amestec de făină fără gluten din care să iasă o pâine gustoasă, bine crescuta sau un dulce delicios și pufos, ați ajuns în locul potrivit. V-am pregătit o listă de făinuri fără gluten și câteva rețete pe care să le încercați.

Continue reading “5 rețete de amestecuri de făină fără gluten”

Beneficiile ciocolatei

Încă de mici ni se spune să nu mâncăm prea multe dulciuri, inclusiv ciocolată. Cu toate acestea, ciocolata neagră, mai ales dacă are un procent ridicat de cacao, poate fi de fapt bună pentru dvs., cu condiția să fie consumată cu moderație. Acest tip de ciocolată prezintă o varietate de avantaje pentru sănătate, care vă pot ajuta inima, creierul și sănătatea generală. 

Fabricată din sămânța arborelui de cacao, este una dintre cele mai bune surse de antioxidanți . Studiile arată că ciocolata neagră  vă poate îmbunătăți substanțial starea de sănătate .

Sursa foto: Freepik
Continue reading “Beneficiile ciocolatei”

Surse naturale de probiotice

 Ați auzit de bacterii bune? Acestea sunt probioticele care se regăsesc la nivelul intestinelor și care sunt responsabile pentru absorbția nutrienților și pentru menținerea sistemului imunitar puternic.

 Microorganismele vii regăsite și în flora intestinală s-au dovedit a fi capabile să îmbunătățească sănătatea digestivă, să întărească sistemul imunitar și să reducă riscul de instalare a cancerului.

Continue reading “Surse naturale de probiotice”